Nuffnang me~

Sunday, October 14, 2012

E-day: Hantaran & HB (bunga tisu)

Here am I tonite. Just wanna come out with the second post. Beberapa bulan sebelum majlis, memang wat research betul lah pasal E-day. Kalah buat research masa time belajar Degree dulu. Masa mula2, konon aje research manjang. Even 1 stage pun belum mula. Bila dah dekat, baru gelabah. Hambek kau. Sakit otak pikir...T_T

Ada lah certain things yang sempat DIY kan. But basiclly, my preparation that related to DIY just a little because I'm running out of time to done it. Kobar an kek kau, memang mato panda la dapat time majlis.. wuwuwu..T_T

**nasihat kat diri sendiri & yang lain, kalau nak DIY, kena mula a few month before that special dah. Kalau tak, memang tak cukup tidur la jawab nya.

Here, I will review the things that I done it by my self. (with and without others help).

1) My E-day Hand Bouquet



2) E-day hantaran



3) Pasu hiasan (backdrop)


Sorry, sebab tiada tutorial. Tapi senang je buat benda ni. Boleh je google. Mesti ramai yang ada buat. Ok. dah lewat.

Nunyte plincess.;)

E-day Review

Assalamualaikum. sapu sikit sawang2 kat blog ni. dah b'habuk segala. lame giler x update. mesti dah tak de orang baca.. huhu. Tonite just a simple post. Just wanna share to ladies out there yang akan, sedang dan sudah melalui stage tuk kawen.

Seperti tajuk yang kat atas tu; yup, I'm just engaged. Majlis nye hari tu just the simple one. Only family members, close friend and my colleague yang di jemput. Private ceremony. I admit that some of my friend yang terasa sebab tak invite. Maaf sangat2 sebab tak buat besar-besaran pun.

First thing first; Majlis buat di rumah sendiri je. Day before the E-day, tidur dekat pukul 3 pagi sebab buat benda last minit. T_T abis la mata, jadi panda. redha je la.

Ok2. keep word less. Just enjoy the picture and a bit word captured.

1) E-day Dress

**Just buat baju kurung moden sebab tak suke heavy dress sangat sebab baru majlis bertunang shj. besides, puan besar yang excited sangat nak suruh pkai baju tuh. terima aje lah jawab nye..

Baju Kurung Moden; Lace + satin.
2) Tetamu, Khemah dan alas meja

* tetibe alas meja warna merah. erk..

Tetamu yang hadir.


Pakcik2 jiran baru nak makan.
 3) Photographer (not professional but good job).

cik tunang tetibe kena jadi photographer jap..;D


Ni baru betul photographer nya.. ;)


Monday, July 9, 2012

List Link untuk e-day

Here I got some link that you can refer to for bribe to be out there. Have fun to look at..

Myreviewlife

Color of life

whisper n giggle

Kaykamal

Emasha

E-day bb

saniloveana.blog

Gemiez

IrmaNiez

Adawiyah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jana Pendapatan

Labels

kNOw abOUt Me

My photo
You Welcome to visit my blog. Have nice reading and enjoy it. :)