Nuffnang me~

Tuesday, March 31, 2009

Cite ari nie

Hari nie, tak berapa sihat. Semalam keracunan makanan. Hari nie pun tak elok sepenuhnye lagi. Tak tahu la makanan pe yang dimakan sampai sakit macam nih.... tu lah, asyik campur2 makan. Hari nie jugak rase sedih la...sebab Puan Hajah Shariaah da nak cuti sebelum bersara. Lepas nie, tak de la geng kat office. Walaupun puan Shariaah tu, paling senior kat office, tapi rase sronok dia ada kat office and senang nak bergaul dengan dia. Leh kata...kadang-kadang tu 1 kepala la gak dengan puan Shariaah. Tapi nak wat cam ne.. dah time puan tu nak bersara.
Esok 1 April 2009. Bermula lah, bulan April. Tinggal lagi 2 week and 5 days before habis praktikal. Semalam dah 2 ke 3 orang tanya, da siap wat report lum? hish...risau tol. Tanya soalan yang memang CEPUMAS nye soalan. Memang la tak siap lagi. Bila la nak siap ni, rase stress la bila tak siap-siap lagi nih. Sekarang ni kol 12.25 tghari. Cepat la kol 1 petang, tak larat da nih. k la....daaaaa :- (

Friday, March 27, 2009

Pemergian rakan sekelas

Assalamualaikum sume. Mesti sume sudah sedia maklum mengenai pemergian arwah zaki.. Menurut sumber2, arwah kemalangan kereta di Kelemak pada tengah malam tadi. Selain arwah, pak we nene dan ada 2 lagi yang terkorban same. Disini saya nak ucapkan takziah kepada nene dan ahli keluarga arwah. Banyak bersabar ye nene. Marilah kita sedekahkan surah al-fatihah kepada yang telah pergi. Pasti budak DOMT 6B dan yang mengenali mereka sedih mengenai berita nie. Berita nie adalah sangat mengejutkan....tak sangka mereka telah pergi dulu......


Al-fatihah.......

Tuesday, March 24, 2009

Difficult to express

I miss somebody. That person never call or sms me. It make me always remember about that person. Sometimes it makes me waiting for that person call or sms. That person make me suffered. This feeling also suffered me. I tried not to think about that person. But I can't. I don't know why I wait for that person.

From now....

I will try to forget about that person. I will make that person lost/dead/disappear from my life. I will never allow that person make me more suffer. Why do this happened to me?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jana Pendapatan

Labels

kNOw abOUt Me

My photo
You Welcome to visit my blog. Have nice reading and enjoy it. :)