Nuffnang me~

Saturday, August 29, 2009

Favour n Juadah

Anybody who read this entry, i would like to ask some favour. Could you suggest to me any website for search journal. I really need it.

#############################################

Tiap hari pegi bazar. Tiap hari jugak lah duit ku kluar seperti air. Susah nak berjimat-cermat. Semalam je habis dalam rm7.50. Banyakkan. Tapi rase nye tak lah merepek2 je beli. Cume:

- Daging masak hitam RM 2.00
- Tempe sambal RM 2.00
- Air RM 1.00
- Kuih 1.00 tapi dapat 2 je
- Kebab RM 1.50

Either the price is expensive or i spend to many food...haa...

which one???

I dont know

Tapi yang penting hari ni punye juadah berbuka mesti tidak boleh lebih dari RM 7.00 ye Nur Fasyareena. Berjimat- cermat sikit.

No comments:

Post a Comment

Keep ur beautiful word here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jana Pendapatan

Labels

kNOw abOUt Me

My photo
You Welcome to visit my blog. Have nice reading and enjoy it. :)