Nuffnang me~

Wednesday, November 25, 2009

Midvalley ~ not in the list

Ya... midvalley was not in my list of activity. On tuesday, me n fatin ( my schoolmate) went to midvalley, not by bus but by train (KTM). Actually on that day, both of us nak pergi jumpe aini untuk amek gambar convo from her. Then, terawal la plak kan sampai kat KTM Nilai. If I am not mistaken, dekat pukul 9 pagi kot. Hehehe... sorry ani. Terawal la plak sampai.

After that, me & fatin naik la balik train untuk pergi midvalley. Both of us arrived at midvalley at 10.30 a.m. We all terus masuk midvalley then.. lapar la plak kan. Pikir punye pikir, kat mane nak makan. We decided and choosed McD.

me

fatin

okey... we choosed breakfast set for 2
sempat lagi tue..=D

After we finished our breakfast, memang breakfast pun (dengan breakfast set McD) both of us pegi beli tiket wayang. Sebenarnye saye yang beria sangat nak pegi tengok wayang dari Seremban lagi. Fatin ikut je. Tapi Fatin yang pilih cite. Mula-mula ingat nak tengok cite Jeniffer Body tapi fatin pilih cite Phobia 2.

This movie is Thailand movie. Hmmm.. usually Thailand movie is one of the scary movie. In Phobia 2, there are 4 story in it. After I watched Phobia 2, I found that this is the first time I watched movie that I can't stop laughing. Why? Dalam Phobia 2, 3 daripada 4 cite dalam nye memang seram dan ngeri ( yang sesuai dengan 18PL nye) tapi yang de last story tu memang kelakar giler sampai tak boleh benti gelak. After I watched this movie, I satisfied with it .

tiket wayang PHOBIA 2

Lepas habis tengok wayang, kami jalan-jalan sambil window shopping + cuci mata. Pastu dah penat jalan kan... benti la sekejap. Hmm... sedap kalu dapat ice-cream. Terfikirkan Baskin Robbin... ha..pe lagi. Memang mencari Baskin Robbin la kitaorang mase tu. Jumpe pun... seperti yang di bawah:


Dah puas dapat Baskin Robbin, ingat nak balik je. Tapi on the way nak cari pintu keluar, terpandang la satu kedai perhiasan nie. Hehehe... Both of us buy these beautiful rings.. (alang-alang kluar, dan dah lame tak gather berdua) and I love this rings. Thank you fatin... (^_^)

1 comment:

  1. wah..bestnyer fasya,dapat gi jalan2 kat midvalley,tengok movie, makan2.. Tak mcm aku dok rumah je cuti nie..

    Nway,selamat menyambut Hari Raya Aidiladha.. (^_^)

    ReplyDelete

Keep ur beautiful word here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jana Pendapatan

Labels

kNOw abOUt Me

My photo
You Welcome to visit my blog. Have nice reading and enjoy it. :)