Nuffnang me~

Sunday, March 13, 2011

Samson song



AKHIR RASA INI
BY SAMSON

Terlarut aku
Dalam kesendirian
Saat aku menyadari
Tiada lagi dirimu kini

Sampai kapankah
Aku mampu bertahan
Tetapi aku jalani
Semua kisah hidupku ini

Tak akan terganti
Setiap kenangan yang telah terukir
yang terendap indah
dan melekat dihati

Akan kah berakhir
Semua rasa yang telah tercipta
didalam benak ku
dan didalam asa ku

Terlarut aku
dalam kesendirian
Saat aku menyadari
Tiada lari dirimu kini

Tak akan terganti
Setiap kenangan yang telah terukir
kan terendap indah
dan melekat di hati

Akankah berakhir
Semua kisah yang telah tercipta
didalam benakku
dan didalam asa ku

No comments:

Post a Comment

Keep ur beautiful word here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jana Pendapatan

Labels

kNOw abOUt Me

My photo
You Welcome to visit my blog. Have nice reading and enjoy it. :)