Nuffnang me~

Thursday, May 21, 2015

Psst..Jubah Murah

Assalamualaikum.

Gayakan Jubah Murah Sempena Raya

Pejam celik pejam celik, kejap je masa berlalu. Baru je rasanya puasa ramadhan tapi lagi beberapa minggu je lagi bulan ramadhan dah nak datang lagi. Lepas puasa sebulan, apa yang dinantikan oleh umat islam? Mestilah Hari Raya kan. Sekarang ni dan kebelakangan ni, tipulah kalau kata tak fikir baju raya kan. Rata-rata kalau tengah duduk berborak, dan terutamanya orang perempuan ni, mesti sibuk cakap pasal baju raya. Antaranya:-
"dah beli baju raya"

"kat mana nak beli baju raya"

kalau yang tempah... "tailor mana yang ambil tempahan jahit lagi?"

"baju raya apa yang tengah famous sekarang ni?"

Ha..tengok?? confirm lah dialog ni yang tengah hot topik sekarang. Persiapan raya ni adalah sesuatu yang sangat teruja dan seronok tapi persiapannya tak sama bagi sesetengah orang. Selain itu, ia bergantung pada pendapatan seseorang. Kalau yang berpendapatan tinggi, mesti dah tempah awal di butik-butik exclusive. Tapi tak semestinya kena pergi ke butik-butik exclusive je boleh dapat baju cantik dan ada 'class' bak kata orang. Tak perlu rasanya berbelanja besar dan sehingga berhabis duit untuk hanya sehelai baju. 

Macam mana cara untuk kita berbelanja dengan bijak dan dimana boleh kita dapatkan sepasang baju raya menawan? tapi tak perlu berhabis duit yang banyak?????

di ZALORA la..

Untuk yang tengah cari baju raya, terutamanya orang perempuan..jangan risau. Korang boleh dapatkan di ZALORA. Sebab apa? di ZALORA, korang masih mampu memiliki sepasang jubah murah online yang menawan dengan hanya membelanjakan wang sebanyak RM 100. Selain itu, korang juga berpeluang membeli-beli belah dengan bijak dengan proses pembelian yang cukup mudah. Sebelum kita cerita dengan lebih lagi pasal faedah lain bila berbelanja di Zalora, jom kita tengok koleksi jubah murah yang boleh kita dapatkan dan mampu milik di ZALORA.  



 Ok, pada yang penggemar fesyen tegar, yang sentiasa up-to-date dengan dunia fesyen ni, pastinya korang sedia maklum bahawa tema tahun ini adalah warna paster. Jadi, cepat2 grab dan milik sepasang jubah berona pastel yang lembut ini. Redup mata memandang.. cewah :D



Seperti tahun lepas, jubah color blocking masih digemari pada tahun ini dan korang boleh dapatkan lebih pilihan warna yang menarik di ZALORA. Buatkan rambang mata taw. 



Atau pun kalau yang ingin tampil lebih menyerlah di pagi Syawal nanti, boleh la pilih jubah dari aneka warna-warna yang terang macam Jubah2 kat atas ni. Sekali-sekala tampil daring apa salahnya kan? Bagi wanita, Jubah bukan sahaja untuk dipakai pada Hari Raya tapi boleh juga dipakai untuk apa jua majlis formal. 

Tak rugi pilih Jubah murah online dari ZALORA ni. Boleh dipakai ke mana-mana majlis pun. 

Oleh itu, untu lebih penjimatan, buat pembelian secara online di ZALORA dan nikmati perkhidmatan penghantaran secara percuma terus ke rumah anda serta pulangan percuma selama 30hari selepas tarikh pembelian anda.

Apa tunggu lagi???

Selamat membeli-belah di ZALORA. 

1 comment:

  1. Kan2...ada gak tgok...tp nk cr yg nursing. ada beberapa je..

    ReplyDelete

Keep ur beautiful word here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jana Pendapatan

Labels

kNOw abOUt Me

My photo
You Welcome to visit my blog. Have nice reading and enjoy it. :)