Nuffnang me~

Sunday, August 1, 2010

Bulan Baru




Hari ini adalah 1 Ogos 2010.  Hari baru bagi bulan ini.  Bukan sahaja hari baru, malah bulan yang baru juga.  Selain itu, bagi umat islam juga akan masuk bulan baru iaitu bulan Ramadhan yang akan menjelang tiba tak lama sahaja lagi.

It is like I am counting the day for Ramadhan.  Macam tak sabar nak masuk bulan Ramadhan.  Suasana, persekitaran dan juga aktiviti akan sedikit berbeza bila dah masuk bulan Ramadhan nanti.  Sarapan akan digantikan dengan bangun sahur.  Nanti sahur, tak tau lah akan sahur sowang2 atau dengan my housemates yang tercayang sebab nanti tengok siapa yang rajin bangun sahur... hehe.. Jangan marah ye housemates, gurau jek.  Senyum cikit.. =))  Makan tengahari dan minum petang juga tak ada.  Jadi, cafe Uptown akan lengang dan yang ada cuma orang pergi cucuk duit kat mesin atm... (sebab mesin atm tu kat situ... ahaks). 

Kelas pula, akan rasa a bit letih dan semestinye bila petang je mesti ngantuk lebih sikit... ( tapi rasa macam banyak je nanti... T__T) hehe.  Selepas kelas habis, tentulah nak tunggu buka puasa.  Terutamanya bila kelas habis pukul 6 petang.. secara automatiknya mood tak berapa nak ada dan akan jadi malas.  T__T huhu.. 

Sekarang ni kerja dah mula banyak tapi pada mata kasar kalau tak alert, nampak macam tak ada assignment lansung sebab semester kali ini banyak assignment yang melibatkan proposal, organize event or training dan boleh kata majoriti banyak group project.  uuuu... risau.  Sekarang jenuh cari journal yang sesuai untuk literature review assignment or critic journal assignment.. uhuh.. don't like it when need to do the reading part sebab journal yang jumpa, sampai berbelas muka surat.  Boleh nangis jap bila nak baca.... T__T

Owh.. perut lapar sudah.  Mau keluar makan bersama housemates.  Wokeh..

Until next post.....♥♥♥ 

No comments:

Post a Comment

Keep ur beautiful word here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jana Pendapatan

Labels

kNOw abOUt Me

My photo
You Welcome to visit my blog. Have nice reading and enjoy it. :)