Nuffnang me~

Tuesday, November 30, 2010

Berada d MAHA 2010

Hari ini adalah hari terakhir bagi bulan November dan ia juga hari terakhir untuk bersenang-lenang di rumah tanpa membuat apa2 selain relax, tengok tv, makan, online dan etc.  Esok, hari pertama untuk menjalani praktikel.  Harap segalanya dimudahkan dan berjalan dengan lancar.  Tak mau nervous2.. takut2.. tunggang terbalik atau sebagainya.  Saya nak cool jek...(hmm.. leh ke cool je sok? tah.. wait and see lah tomorrow.)

Memandangkan cuti dah nak bis untuk relax di rumah, semalam, me and my family went to Serdang.  Ada apa kat Serdang?  Ha, kan sekarang ni sibuk kat televisyen..(ek.. skema la plak. lantak la.), kat newspaper dan sebagainya, sibuk keluar pasal MAHA kan.  So, bos besar (My Dad) nak pegi MAHA jugak. 

Kali ini rasenya tahun ketiga dibuat.  Memang dah tau, kawasan nya sangat besar dan luas, tapi tah kenapa teruja sangat nak ikut.  Balik je dari bis semua tuh, amek kau.. penat kaki jalan.  Nak nangis plak rase....T_T     Okey2, tak mo cite panjang lebar, i will show you some picture tapi sikit je.













 Itu saje yang ada. Tempatnya sangat la luas dan banyak booth, tak larat nak jalan semua.  Kalau tak silap, MAHA tahun ni, sampai 5 Disember 2010.  So, sape2 yang nak pegi, sempat lagi ye... (huh.. sempat lagi kau promote ye..ngee.)

Until then.  Salam.

Love. ♥ . Love.

2 comments:

  1. seronok nyaa..dpt tmbah ilmu ckit kat MAHA..hihihi..by da way..wish u gud luck for ur pektikal training tomorrow.. :)

    ReplyDelete
  2. yup2. sronok tp penat.
    ct pun, gud luck gak for tomorrow ya..;)

    ReplyDelete

Keep ur beautiful word here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jana Pendapatan

Labels

kNOw abOUt Me

My photo
You Welcome to visit my blog. Have nice reading and enjoy it. :)