Nuffnang me~

Saturday, November 17, 2012

First time design bilik 3D

Assalamualaikum. Hari ini I nak share something yang interesting for me. Tadi leka blogwalking orang pasal kawen2 ni, terjumpa satu link pasal interior design, di mana anda boleh design sendiri your houseliving or your bedroom or anything else for your house. Seriously, It interesting. Tapiii... ada tapi taw. Kena la try and error dulu sebab kalau main terjah je, nanti tak cantik.



Hanya klik dekat link di atas then you can try it by yourself. Sebenarnya, I interested to that thing sebab nak try kalau boleh design pelamin mini. Huhu.. Tapi I had try it. It's a little bit tired but fun. I try to draw my wish bedroom.



Until next post~ 

No comments:

Post a Comment

Keep ur beautiful word here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jana Pendapatan

Labels

kNOw abOUt Me

My photo
You Welcome to visit my blog. Have nice reading and enjoy it. :)