Nuffnang me~

Friday, December 27, 2013

Pearl Hand bouquet

Assalamualaikum.

Pearl Hand bouquet atau Bunga Tangan dari Pearl. Tadi duk ngular, sambil selam sambil minum air.. terjumpa pasal pearl hand bouquet.  Dulu masa sebelum kahwin, memang berangan nak pakai pearl hand bouquet tapi masa suntuk sangat nak buat. Jadi nye, pakai bunga plastik aje lah. Huuu..

Cara buatnya tak susah tapi  bila kena buat dalam kuantiti yang banyak dan kena pintal satu per satu, itu yang buat jadi tak cukup masa dan malas. Bahan untuk buat Pearl Hand Bouquet pun tak susah nak cari. Antaranya pearl, dawai bunga - prefer guna dawai yang halus, mungkin size 26 kot, tak pasti, sebab takut sakit jari nak pintal je nanti, dan reben - untuk hiasan.

Rasa macam teringin nak buat. Bukan untuk diri sendiri la. Syok sendiri kang nama nye. Kalau ada sesiapa nak tempah, mungkin boleh buatkan. Sekarang ni minat nye semua bab jahit2, manik2, pearl dan seangkatan dengan nye..=)

Antara pearl hand bouquet yang memikat hati ku ini..cewah..Memang cantik la pada kite ni..dan tadi ada terjumpa dalam google. Mungkin boleh beri idea pada bakal pengantin yang baca blog ni ke kan..have a look.

* credit to Google *


















Jika berminat atau ada sebarang pertanyaan, boleh emelkan ke:

saggi_snow@yahoo.com.my


No comments:

Post a Comment

Keep ur beautiful word here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jana Pendapatan

Labels

kNOw abOUt Me

My photo
You Welcome to visit my blog. Have nice reading and enjoy it. :)