Nuffnang me~

Friday, May 21, 2010

Kau Tak Pernah Jauh

by Nora ~ Kau tak pernah jauh

Di mana pun ku berdiri
Kau kan tetap ku ingati
Kau selalu dekat dalam hati ini

Dan tak pernah sehari pun
Hari-hari yang berlalu
Tanpa ku merindumu kekasihku

Saat kita berjauhan
Jangan ada rasa bimbang
Kerna cinta menyatukan perasaan

Tak mengira detik waktu
Ingin ku lafaz selalu
Aku cinta kepadamu
Walau seribu liku di depanku
Akan tetap aku tempuh
Dalam hatiku kau tak pernah jauh

Walau terpaksa ku menunggu
Tanpa jemu dan selalu
Sentiasa dekat di hatiku

Kau membuat hidup ini
Semakin lebih bererti

Kau miliki kelebihan tersendiri
Tak mengira detik waktu
Ingin ku lafaz selalu
Aku cinta kepadamu

Walau seribu liku di depanku
Akan tetap aku tempuh
Dalam hatiku kau tak pernah jauh

Walaupun terpaksa ku menunggu
Tanpa jemu dan selalu
Sentiasa dekat di hatiku

Kau membuat hidup ini
Semakin lebih bererti
Kau miliki kelebihan tersendiri

Tak mengira detik waktu
Ingin ku lafaz selalu
Aku cinta kepadamu
Kekasih.. kepadamu.. kekasih





** Lagu ini dinyanyikan oleh Nora dan tajuknya adalah Kau Tak Pernah Jauh. Walaupun ini adalah lagu lama tapi sy suka mendengarnya. This songs is really special to me when i listen it phrase by phrase.

No comments:

Post a Comment

Keep ur beautiful word here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jana Pendapatan

Labels

kNOw abOUt Me

My photo
You Welcome to visit my blog. Have nice reading and enjoy it. :)