Nuffnang me~

Wednesday, May 5, 2010

Today morning

Pagi2 dah bangun dengan niat nak sambung sesi menghafal...
ye.. sesi menghafal . Tapi sesi nie lama sebab tak tau bila boleh habis.. tapi yang pasti nye esok la tamat sesi nie.

The main point here is my mood dah rosak.. early in the morning nie. Your mood today affect my morning.. today. Okay..

Kenapa lah begitu. Pagi nie rasa cam semangat je nak hafal note tapi tetiba ta de mood dah. T_T

Saya ta mau begini la.
Saya mau study la.
Saya mau habis kan exam cepat la.
Saya ta sabar nak balik bercuti la.

Tadi bukak blog Apyp dan terbukak salah satu blog kawan apyp. Alahai, tetiba plak dengar lagu dari Aiman ~ Cinta Terakhir. Best la plak layan blog tu. Besides that I like her background of her blog. Really beautiful and suitable la wif the songs. huhu.. tetiba nak jadi lagi sedey plak..

Eh.. eh.. cukup3.

Pe nieh.. saya ta mau la begini. saya mau balik pada AOM balik okay.. (haha.. saya da mengong dengan aom yang banyak neh..)

No comments:

Post a Comment

Keep ur beautiful word here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jana Pendapatan

Labels

kNOw abOUt Me

My photo
You Welcome to visit my blog. Have nice reading and enjoy it. :)