Nuffnang me~

Tuesday, June 1, 2010

Kebetulan

Hari ini, tanpa di plan2.. hanya cakap kat ayah malam tadi..

saya: "ayah, sok nak kuar taw... ehehe... (buat muka comel ea..) ayah ulur sikit leh?"

ayah: " pegi dgn sape?"

saya: "kuar dengan kawan. Leh la ayah... "
ayah: (ayah datang balik.. dan....... "nah wit nye.."


Ya, saya tersenyum lebar sangat. Hehe.. tenkiu ayah. Dalam masa nak tunggu kawan sampai. Jalan2 la kat Terminal 1 tu sampai da tawaf habis la kedai kat situ. Pastu bosan lagi... tau buat pe? Pegi McD beli McFlurry dan lepak la kat situ sambil makan ice-cream sowang2... sowang okeh.. (=_= " sowang2 pun jadi okeh...) bese,, saya memang begitu. peace..

Lepas tu tawaf lagi tempat tu.. dan terjumpa la somebody yang dah dekat 4 tahun lebih tak jumpa. Dia adalah my schoolmate. Rumah dekat tapi susah sangat nak jumpa or selisih. Aleh2, jumpa kat Terminal 1 ea.. Macam la jauh sangat rumah kan..

Kalau orang ini baca entry ini:

Happy and seronok dapat jumpa u and also dapat borak2 walaupun tak lama. Gud luck to u and ur career k..

Lepas bis terjumpa.. okeh,, saya sambung jalan2 balik sampai la my friend sampai Terminal 1.. (berapa banyak perkataan 'sampai' daa...)

Hari ini saya penat.. tapi happy ^_^

No comments:

Post a Comment

Keep ur beautiful word here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jana Pendapatan

Labels

kNOw abOUt Me

My photo
You Welcome to visit my blog. Have nice reading and enjoy it. :)