Nuffnang me~

Monday, December 7, 2009

P>E>N>A>T

P>E>N>A>T...

itu lah dirasakan sekarang. Hari ni tiba-tiba terasa nak pergi jog dan amek udara segar di waktu pagi..

ececeh..=P

Dari mula cuti sampai la sekarang, asyik duduk terperap di rumah. Cuma hari itu sahaja yang pergi Midvalley dengan fatin. Itu pun secara kebetulan. Selepas dari hari itu, hanyalah buat rutin biasa dirumah iaitu jadi suri rumah sementara.. T_T

Terasa macam jemu dengan keadaan yang macam itu, I try to make my day and my routine a little bit different. So, dengan itu terlintas la di fikiran nak pergi jog (wah.. skema la plak ayat).

Kali ini, just me alone go for jog. Maklumlah, tak ada sesiapa yang teman. Keluar sahaja dari rumah, I wonder... dari mana nak mula.

hmm.. tak apa lah. I round satu taman yang tinggal ni, lepas tu dah tak larat lagi nak jog. Tapi masih terlalu awal untuk balik. Jadi, I keep on walking ya.. not jog. penat.. T_T

Keluar rumah pukul 6.45 pagi..balik pukul 8.00 pagi. Okey lah tu.. 1 hour. Selepas itu, balik rumah sambil singgah kedai beli kuih-muih... (baguskan..lepas jog, makan plak..huhu)
Selepas balik dari jog, bermula lah my daily routine.

Selain dari jadi temporary housewife, online juga adalah salah satu aktiviti masa cuti yang memang sudah agak jemu rasanya. Asyik-asyik online jew.

Okey... cukuplah untuk sekarang. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......


* bahasa yang agak tunggang terbalik untuk post kali ini.. ngehee

No comments:

Post a Comment

Keep ur beautiful word here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jana Pendapatan

Labels

kNOw abOUt Me

My photo
You Welcome to visit my blog. Have nice reading and enjoy it. :)